I got a phone call from abroad few days ago,
it's my Korean friend Min Je.
Though we just talked for ten something minutes,
i was still happy to talk to him.
It made me remember of the time in Canada.
We liked to tease to each other,
and he said his heart was often hurted by my impolite words.
I didn't mean to do it, i just said what i want to said,
because my english ability was like a child, so i could just speak directly without hiding...
and....it's fun to tease somebody..




前幾天和ㄧ個韓國朋友通話,
雖然只有短短十幾分鐘,
而且還中斷很多次...
他打過來我手機沒電,
我用家裡電話打過去,我的國際電話卡只剩下11分鐘可講...
他再打過來我換顆手機依然撐沒兩分鐘就沒電....@@
(兩顆電池都忘了充電...Orz跪~~)
不過,還是很開心。
想起在加拿大的時候,
常常會互開玩笑,他都說我講話很直接,
然後按著心,說他覺得很受傷,ㄏㄏㄏ
沒辦法阿,我在那邊說話常不太經過大腦,
想講什麼就講,
大概是因為語言能力相當於小朋友,
所以說話不會像大人那樣拐彎抹角的,
他們常被我冷酷說著NO!!的表情嚇到...
我不是故意的阿~~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yhhsieh 的頭像
    yhhsieh

    Feel the world

    yhhsieh 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()